591 sprzedanych samochodów w styczniu w Polsce jest nowym rekordem japońskiego koncernu. Prawie połowa z nich to nowy model “trójki”.
– Styczeń był rekordowym miesiącem w historii Mazda Polska: największa liczba rejestracji i zamówień oraz awans na 15. pozycję na rynku. Warto podkreślić, że to wynik osiągnięty mimo braku samochodów z homologacją ciężarową, co pokazuje, że klienci biorą pod uwagę nie tylko możliwość odliczenia podatku VAT, ale przede wszystkim doceniają wyjątkowy produkt i wartości marki – mówi ſukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland. – Cieszy nas również, że w salonach Mazdy pojawia się coraz więcej klientów z marek premium, co pokazuje, że marka zmienia wizerunek w kierunku zgodnym z rozwojem naszych modeli.
W porównaniu do stycznia 2012 roku, w tym roku Mazda zanotowała wzrost sprzedaży o 201 %. W ogóle, poprzedni rok zakończył sie dla Mazdy w Polsce 76-procentowym wzrostem sprzedaży.
Trwa dobra passa marki. W ubiegłym miesiącu zebrano 951 zamówień od klientów. Najczęściej wybieranym modelami były: Mazda3 (275 szt.), Mazda6 (177) i CX-5 (116).
Nabywców znalazły również Mazda2 (16), Mazda5 (5) i Mazda MX-5 (2), jeden z najpopularniejszych roadsterów na świecie.