• Ster_Tiguana_Hybrid_1300x260px-1-
  • Ster_Tiguana_1300x260px-1-_-1-

Aktualności

Kampania "Radomskie - regionem kultury na drodze". Kultura na drodze w ocenie dyrektora WORD (kampania, odc. 22)

Kampania "Radomskie – regionem kultury na drodze". Kultura na drodze w ocenie dyrektora WORD (kampania, odc. 22)

23 września 2014

 

Mirosław Szadkowski, dyrektor Wojewódzkiego Ośrodak Ruchu Drogowego w Radomiu uważa, że z uprzejmym zachowaniem kierowców na polskich drogach drogach jest coraz lepiej. Niemniej, mamy jeszcze trochę do nadrobienia względem zachodnich państw.

 

Nasz portal – www.radommoto.pl – prowadzi kampanię społeczną “Radomskie – regionem kultury na drodze”. Promujemy bezpieczeństwo oraz, przede wszystkim, kulturę i uprzejmość podczas poruszania się na drogach. O opinie w tej kwestii poprosiliśmy Mirosława Szadkowskiego, dyrektora radomskiego WORD-u.

 

– ſatwiej przesiąść się na tak zwane zachodnie samochody. Z tym sobie Polacy poradzili. Natomiast razem z importem pojazdów nie przyszedł, niestety, import zasad i kultury jazdy. Nie chcielibyśmy, żeby Polska wlokła się w ogonie krajów, jeśli chodzi o spełnienie wymogów bezpieczeństwa na drogach – uważa Mirosław Szadkowski. – To na szczęście się zmienia. Można zaobserwować poprawę. Puszczenie kogoś, kto się chce włączyć do ruchu, szczególnie w większych miastach, to już jest pewnego rodzaju reguła, norma. Dawniej trąbiono na tego, który się zatrzymał, żeby z uprzejmości, pozwolić innemu włączyć się do ruchu. Dzisiaj to już nie zaskakuje, nie powoduje odruchu niechęci, ale, niestety, to nie jest jeszcze powszechność. Nad tym trzeba pracować.

 

Pamiętajmy: uprzejmość i grzeczność straty nie przynoszą!

 

Organizatorem kampanii “Radomskie – regionem kultury na drodze” jest portal www.radommoto.pl, a współorganizatorami są Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Komenda Miejska Policji w Radomiu, Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu i Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu.

Partnerami kampanii są: Urząd Gminy w Belsku Dużym, Urząd Miasta i Gminy w Szydłowcu, Urząd Gminy w Odrzywole, Urząd Gminy w Policznie i Urząd Gminy w Promnie oraz radomscy dealerzy samochodowi: Optimal sp. z.o. – Citroen, Ster – VW, AC Cortes – Mazda oraz M. i R. Prasek – Peugeot, a także firmy: “Kajtek” Stacja Demontażu Pojazdów, Auto Serwis Wójcik, EuroBord i Fototapety.

 

Partnerami medialnymi kampanii są: Radio “Plus” oraz lokalne gazety – “Okolica” w Grójcu i Tygodnik “OKO” w Kozienicach.

 

Roman Furciński, fot. Roman Furciński

Zgłoś info!

Zauważyłeś utrudnienia na drogach?
Poinformuj nas sms-em lub mailem!

603 216 702 redakcja@radommoto.pl

Może Cię zainteresować:

  • Logo Jobsora

Kontakt