• Ster_Tiguana_Hybrid_1300x260px-1-
  • Ster_Tiguana_1300x260px-1-_-1-

Aktualności

Mazda - powody do dumy i duże ambicje

Mazda – powody do dumy i duże ambicje

13 lutego 2015

 

W ubiegłym roku sprzedali o 77 procent więcej samochodów niż w 12 miesięcy wcześniej. W tym, mają ambicje wzrostu sprzedaży o jedną trzecią, żeby przekroczyć 10 000 sztuk aut.

 

Mazda ma naprawdę powody do zadowolenia i to od kilku lat, a od dwóch szczególnie. Sprzedaż aut znacznie wzrosła na polskim rynku w 2013 roku. A to co było w ubiegłym, można śmiało powiedzieć, że było wielkim sukcesem. Wystarczą liczby: 7531 sprzedanych samochodów i wzrost sprzedaży w Polsce o 77 procent (rok do roku), piąte miejsce w Europie pod względem ilości sprzedanych aut marki (po Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii i Austrii), trzecie miejsce pod względem ilości sprzedanego modelu Mazda6 i czwarte w sprzedaży modelu Mazda3.

Na sukces, nie tylko w Polsce, złożył się popyt na auta w technologii SKYACTIV i stylizacji KODO – Dusza Ruchu: CX-5 i nowe, “szóstka” i “trójka”.

Bardzo dobra passa może zostać podtrzymana w tym roku, bo na rynek zostaną wprowadzone nowe modele – Mazda2, Mazda CX-3 i MX-5 oraz po zmianach Mazda6 2015 i Mazda CX-5 2015.

 

– Ubiegły rok był bardzo udany. Samochody nowej generacji Mazdy cieszą się bardzo dużym zaufaniem klientów. Podkreślają oni wyjątkową stylistykę, nowe rozwiązania techniczne, unikalne w ogólnym trendzie motoryzacji, czyli pełna pojemność silników przy niskim zużyciu paliwa i bardzo dobrej dynamice, elastyczności podczas jazdy. W 2015 roku planujemy sprzedaż na poziomie 10 tysięcy sztuk samochodów – mówi Rafał Badowski, dyrektor sprzedaży Mazda Polska.

 

Roman Furciński, fot. Roman Furciński

Zgłoś info!

Zauważyłeś utrudnienia na drogach?
Poinformuj nas sms-em lub mailem!

603 216 702 redakcja@radommoto.pl

Może Cię zainteresować:

  • Logo Jobsora

Kontakt