W ubiegłym roku sprzedali o 77 procent więcej samochodów niż w 12 miesięcy wcześniej. W tym, mają ambicje wzrostu sprzedaży o jedną trzecią, żeby przekroczyć 10 000 sztuk aut.
Mazda ma naprawdę powody do zadowolenia i to od kilku lat, a od dwóch szczególnie. Sprzedaż aut znacznie wzrosła na polskim rynku w 2013 roku. A to co było w ubiegłym, można śmiało powiedzieć, że było wielkim sukcesem. Wystarczą liczby: 7531 sprzedanych samochodów i wzrost sprzedaży w Polsce o 77 procent (rok do roku), piąte miejsce w Europie pod względem ilości sprzedanych aut marki (po Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii i Austrii), trzecie miejsce pod względem ilości sprzedanego modelu Mazda6 i czwarte w sprzedaży modelu Mazda3.
Na sukces, nie tylko w Polsce, złożył się popyt na auta w technologii SKYACTIV i stylizacji KODO – Dusza Ruchu: CX-5 i nowe, “szóstka” i “trójka”.
Bardzo dobra passa może zostać podtrzymana w tym roku, bo na rynek zostaną wprowadzone nowe modele – Mazda2, Mazda CX-3 i MX-5 oraz po zmianach Mazda6 2015 i Mazda CX-5 2015.
– Ubiegły rok był bardzo udany. Samochody nowej generacji Mazdy cieszą się bardzo dużym zaufaniem klientów. Podkreślają oni wyjątkową stylistykę, nowe rozwiązania techniczne, unikalne w ogólnym trendzie motoryzacji, czyli pełna pojemność silników przy niskim zużyciu paliwa i bardzo dobrej dynamice, elastyczności podczas jazdy. W 2015 roku planujemy sprzedaż na poziomie 10 tysięcy sztuk samochodów – mówi Rafał Badowski, dyrektor sprzedaży Mazda Polska.