• Ster_Tiguana_Hybrid_1300x260px-1-
  • Ster_Tiguana_1300x260px-1-_-1-

Aktualności

Nowy Hyundai i20 już w radomskim salonie

Nowy Hyundai i20 już w radomskim salonie

6 marca 2015

 

Zupełnie nowa stylistyka, więcej miejsca w środku, światła w technologii i pięć jednostek napędowych do wyboru. Taki jest nowy model i20.

 

Auto zyskało na wyglądzie. To nie znaczy, że poprzednia wersja była brzydka, nieciekawa stylistycznie. Nie. Tego nie można było poprzednikowi zarzucić. Nowa generacja jest jednak inna, typowy hatchback, z dłuższą linią dachu. Przy tym jest dłuższy, szerszy i ma większy rozstaw osi, co oznacza, że jest bardziej przestronny w środku. Ale zacznijmy od nadwozia.

Przód zyskał większy grill i nowe reflektory ze światłami w technologii LED do jazdy dziennej. Również reflektory tylne są zupełnie inne i również mają światła LED-owe. Zamontowano lampy statyczne doświetlające zakręty i bi-funkcjonalne światła, czyli długość snopa automatycznie reguluje się w zależności od prędkości.

Samochód ma 4,03 m długości, 1,73 m szerokości i 1,47 m wysokości. Rozstaw osi wynosi 2,57 m i jest największy w podobnych autach konkurencji. Zwarta bryła z wyrazistym przetłoczeniem biegnącym od linii reflektora przedniego do tylnego nadaje bardziej masywnego wyglądu od poprzednika. Bo tak istotnie jest. Autko waży (masa własna) od 1040 do 1165 kg, w zależności od wersji silnikowej. Jest cięższe o 70-85 kg.

Zwiększono wymiary, więc pojemniejszy jest bagażnik – wzrósł z 295 l do 326 l. Przy złożeniu tylnej kanapy pojemność wynosi 1042 l.

W środku jest więcej miejsca, wygodniej. W konsoli głównej na desce rozdzielczej mamy naturalnie radio, z odtwarzaczem CD i ekranem nad radiem.

Wśród systemów bezpieczeństwa są m.in. ABS, system utrzymujący tor jazdy (LDWS), automatycznie włączane światła awaryjne (ESS), czujniki ciśnienia w oponach (TPMS) i czujniki parkowania (w comfort i premium).

Nowy i20 oferowany jest z pięcioma jednostkami napędowymi: trzema silnikami benzynowymi – 1.25 Kappa (low) o mocy maksymalnej 75 KM, 1.25 Kappa (high) o mocy 84 KM i 1.4 Kappa MPI o mocy 100 KM oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi – 1.1 CRDi DPF o mocy 75 KM i 1.4 CRDi DPF o mocy 90 KM.

Auto jest dostępne w czterech wersjach wyposażenia (classic, classic plus, comfort i premium), czterech wersjach wykończenia wnętrza i w dziewięciu kolorach lakieru.

Roman Furciński, fot. Roman Furciński

Zgłoś info!

Zauważyłeś utrudnienia na drogach?
Poinformuj nas sms-em lub mailem!

603 216 702 redakcja@radommoto.pl

Może Cię zainteresować:

  • Logo Jobsora

Kontakt