• Ster_Tiguana_Hybrid_1300x260px-1-
  • Ster_Tiguana_1300x260px-1-_-1-

Aktualności

Citroën pomaga wybrać auto przez internet

Citroën pomaga wybrać auto przez internet

25 lipca 2017

 

Bogata oferta samochodowych producentów jest tak duża, że można mieć ból głowy z wyborem tego jednego auta. Bo ten jest ładniejszy, ten jest bardziej praktyczny, a tamten ma więcej systemów bezpieczeństwa. I który tu model wybrać? Na szczęście mamy nowy konfigurator internetowy Citroëna.

 

Francuska marka ułatwia klientom wybór i wprowadza nowy konfigurator internetowy. Jest on dostępny na urządzeniach mobilnych i bezpośrednio zintegrowany z wirtualnym salonem poszczególnych modeli. Nowy konfigurator pozwala łatwiej zrozumieć gamę dzięki zmodyfikowanej, bardziej wizualnej i czytelniejszej prezentacji. Co ważne, można zapisać swoją konfigurację na każdym jej etapie, nawet gdy nie jest jeszcze skończona. Uwaga, nowy konfigurator – http://www.citroen.pl/konfigurator.html – z powodzeniem działa już w Polsce (i innych 28 krajach).

 

Citroën ułatwia wybór

Ponad 9 na 10 klientów odwiedza strony internetowe zanim uda się do salonu. Konfigurator internetowy jest więc ważnym etapem na drodze do zakupu samochodu. Dzisiaj rozpiętość gamy (wersje, silniki, personalizacja wewnętrzna oraz nadwozia, opcje, akcesoria, itd.) w odniesieniu do każdego modelu może sprawiać, że czujemy się bezradni, gdy mamy wybrać wersję najlepiej dostosowaną do naszych potrzeb. By ułatwić klientom wybór, Citroën wprowadza całkiem nowy konfigurator internetowy.

Niezależnie od tego, czy korzystamy z konfiguratora na komputerze, tablecie czy smartfonie, konfigurator działa optymalnie, w szczególności dzięki ergonomii i specjalnej ścieżce dla telefonów komórkowych. To najważniejsze wyzwanie, bo 40% użytkowników korzysta ze strony marki na smartfonie.

 

Gdziekolwiek i o każdym czasie

Konfigurator Citroëna, który wcześniej działał w oparciu o specjalną platformę internetową, jest teraz całkowicie zintegrowany ze stroną internetową marki. Efektem tego jest jednolita ścieżka sprzyjająca bardziej płynnej i szybszej nawigacji. Można w każdej chwili wrócić do showroomu na stronie, jeśli chce się, np., zobaczyć ogólną prezentację modelu.

Konfigurator został całkowicie przebudowany. Piktogramy, przypisane do nazw poszczególnych wersji pozwalają szybko zorientować się, o który poziom gamy chodzi (podstawowy czy wyższy), a podsumowanie mocnych stron każdej wersji sprawia że od razu widać to, co najważniejsze. Zdjęcia ilustrują dostępne opcje i pakiety opcji.

Nie trzeba doprowadzać do końca konfiguracji, by móc ją zapisać. Można to zrobić w dowolnym momencie, podając swój adres e-mail i dokończyć ją później, w domu, bądź w salonie.

Wszystkie te ułatwienia dowodzą po raz kolejny, że Citroën pragnie zaoferować swoim klientom łatwy, płynny i przyjazny kontakt z marką. Konfigurator internetowy jest kolejnym etapem realizacji obietnicy marki wyrażonej hasłem ‘Feel „Feel Good‿.

Roman Furciński, źródło: Citroen, fot. Citroen

Zgłoś info!

Zauważyłeś utrudnienia na drogach?
Poinformuj nas sms-em lub mailem!

603 216 702 redakcja@radommoto.pl

Może Cię zainteresować:

  • Logo Jobsora

Kontakt